søndag 10. september 2017

KVELDENS FILM: KAOS









Kanal:  Nrk1
År: 2005
Skuespillere:  Jason Statham, Ryan Phillippe, Wesley Snipes
Regi:  Tony Giglio
Sjanger:  Action
Land:  GBR / CAN / USA




Fra filmweb.no:
Stillheten i Seattles gater blir knust da en gjeng ranere stormer en av byens banker. Politiet kommer raskt til stedet, og ranerne forskanser seg inne i bygningen. Med gisler som forhandlingsgrunnlag forsøker lederen for ranerne å gjøre en deal med politiet.


Min kommentar:

Nok en actionfilm med mye rop og skrik.    Av en forunderlig grunn så liker jeg godt filmer hvor et bankran er blant ingrediensene.  Så dette virker lovende.

Men på samme måte som jeg liker bankran, så misliker jeg sterkt «bad cops».  Det er lite som gjør meg så forbannet som politimenn man ikke kan stole på. 

Wesley Snipes kan man derimot stole på.  Han gjør alltid en god jobb. 

Jeg liker historier hvor jeg blir overrasket.  Og det blir jeg her i denne filmen gjennom de noe uventede twistene som kommer når man minst venter det.

Dette er faktisk en ganske underholdende film til tross for at den ikke ble funnet god nok for å komme på kino, men rett på DVD.  Om jeg skal antyde et terningkast, så blir det en god treer.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar